Opis firmy:
Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. #TeamAutenti liczy już ponad 120 osób i nadal rośniemy.
W gronie naszych klientów są: BNP Paribas, Decathlon, Bayer, PZPN, Rossmann, Maspex, PKO BP, WWF, Credit Agricole, Alior Bank.
Jesteśmy czołowym rozwiązaniem w Polsce i zaczynamy podbijać kolejne rynki zagraniczne, obecnie to Niemcy, Hiszpania, Czechy oraz Słowacja. Cel jaki sobie wyznaczyliśmy to stanie się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Dbamy o naszego klienta - 93% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi.
Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!
Poszukujemy osoby, która będzie troszczyć się o klienta i jego doświadczenia w użytkowaniu platformy Autenti i innych naszych usług.
Jak to zrobisz?
- Towarzysząc klientom w odkrywaniu funkcjonalności platformy SaaS,
- Rozwiązując zgłaszane trudności w użytkowaniu platformy (mail, chat, telefon),
- Pracując nad poprawą standardów jakości obsługi naszych klientów,
- Badając przyczyny występowania zgłaszanych problemów oraz współpracując z zespołem nad usunięciem ich źródła,
- Prowadząc spotkania online z Klientem, na którym prowadzisz prezentację dotyczącą naszych rozwiązań,
- Tworząc artykuły do naszej bazy wiedzę,
Wysokiej komunikatywności, inteligencji emocjonalnej i umiejętności aktywnego słuchania. Tak niewiele, a jednocześnie tak dużo potrzeba, żeby być świetnym w pracy z Klientem.
Liczymy również, że:
- Masz doświadczenie w pracy z klientami w obszarze rozwiązań SaaS lub e-commerce,
- Czujesz się świetnie w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów,
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2,
- Potrafisz nawet najbardziej skomplikowaną sytuację opisać w prosty i zrozumiały sposób,
- Masz łatwość tłumaczenia żargonu technicznego na język potoczny,
Znajomość Postman’a oraz API będzie bardzo dużym atutem.
Mamy dla Ciebie- Świetny zespół, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć,
- Profesjonalne wdrożenie (zdalnie), a następnie pracę w kameralnym, kilkuosobowym składzie,
- UoP lub B2B,
- MultiSport, prywatna opieka medyczna,
- Pracujemy w pełni zdalnie lub hybrydowo w Krakowie,
- Dostęp do bibliotek szkoleń produktowych i platformy językowej,