Customer Support Specialist [Poland]


 

O nas

Opis firmy:

Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. #TeamAutenti liczy już ponad 120 osób i nadal rośniemy.

W gronie naszych klientów są: BNP Paribas, Decathlon, Bayer, PZPN, Rossmann, Maspex, PKO BP, WWF, Credit Agricole, Alior Bank.

Jesteśmy czołowym rozwiązaniem w Polsce i zaczynamy podbijać kolejne rynki zagraniczne, obecnie to Niemcy, Hiszpania, Czechy oraz Słowacja. Cel jaki sobie wyznaczyliśmy to stanie się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Dbamy o naszego klienta - 93% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi.

Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która będzie troszczyć się o klienta i jego doświadczenia w użytkowaniu platformy Autenti i innych naszych usług.

Jak to zrobisz?

  • Towarzysząc klientom w odkrywaniu funkcjonalności platformy SaaS,
  • Rozwiązując zgłaszane trudności w użytkowaniu platformy (mail, chat, telefon),
  • Pracując nad poprawą standardów jakości obsługi naszych klientów,
  • Badając przyczyny występowania zgłaszanych problemów oraz współpracując z zespołem nad usunięciem ich źródła,
  • Prowadząc spotkania online z Klientem, na którym prowadzisz prezentację dotyczącą naszych rozwiązań,
  • Tworząc artykuły do naszej bazy wiedzę,
Od kandydatów oczekujemy

Wysokiej komunikatywności, inteligencji emocjonalnej i umiejętności aktywnego słuchania. Tak niewiele, a jednocześnie tak dużo potrzeba, żeby być świetnym w pracy z Klientem.



Liczymy również, że:

  • Masz doświadczenie w pracy z klientami w obszarze rozwiązań SaaS lub e-commerce,
  • Czujesz się świetnie w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów,
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2,
  • Potrafisz nawet najbardziej skomplikowaną sytuację opisać w prosty i zrozumiały sposób,
  • Masz łatwość tłumaczenia żargonu technicznego na język potoczny,

Znajomość Postman’a oraz API będzie bardzo dużym atutem.

Mamy dla Ciebie
  • Świetny zespół, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć,
  • Profesjonalne wdrożenie (zdalnie), a następnie pracę w kameralnym, kilkuosobowym składzie,
  • UoP lub B2B,
  • MultiSport, prywatna opieka medyczna,
  • Pracujemy w pełni zdalnie lub hybrydowo w Krakowie,
  • Dostęp do bibliotek szkoleń produktowych i platformy językowej,


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال