Customer Success Manager [Netherlands]


 

Ben jij een doortastende en daadkrachtige persoonlijkheid met ervaring in account
management, consulting of advisering van (online) communicatieprojecten? Wil jij sterke
klantrelaties op- en uitbouwen met de grootste werkgevers van Nederland en
daarbuiten? Kom dan werken én jezelf verder ontwikkelen bij Radancy.

Dit ga je doen

Als Customer Success Manager begeleid je onze klanten gedurende de gehele talent
journey; van oriëntatie tot en met sollicitatie. Denk aan het opzetten van
recruitmentsites, employer branding en recruitment campagnes, referral programs,
programmatic advertising en optimalisatie van bestaande producten en diensten. Je
begrijpt de wensen en zorgen van je klanten en zorgt ervoor dat hun feedback wordt
gehoord, zodat ze met jouw advies en ondersteuning de juiste talenten weten te vinden
en te werven.

Tot je taken behoren onder meer:

  • Eindverantwoordelijkheid voor je eigen klantenportefeuille.
  • Het proactief geven van advies en optreden als betrouwbare partner voor onze
klanten.
  • Het opstellen van strakke (de)briefings voor zowel onze opdrachtgevers als interne
teams.
  • Het onderhouden van een sterke relatie met je klanten en het kennen van hun
individuele behoeften en uitdagingen.
  • Het vertalen van de feedback, doelen en behoeften van onze klanten naar onze
interne organisatie, zodat we onze producten en diensten nog beter kunnen maken.
  • Het analyseren van data en KPI’s en het doen van voorstellen voor optimalisaties
gebaseerd op de doelstellingen van de individuele klant.
  • Het voorbereiden, organiseren en opvolgen van evaluatiesessies met de klant één
keer per kwartaal.
  • Het tijdig herkennen van potentiële groei- en uitbreidingsmogelijkheden.
Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt minstens 3 jaar relevante ervaring op het gebied van klantgerichte
adviesdiensten of accountmanagement (HR- en/of SaaS-ervaring is een pre).
  • Je hebt geen moeite met het doorgronden en analyseren van verschillende soorten
data en informatie.
  • Je bent in staat om te coördineren tussen verschillende interne en externe
stakeholders en bezit sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je toont diplomatie, tact en kalmte bij het omgaan met klantproblemen en escalaties.
  • Je bent verantwoordelijk, initiatiefrijk, daadkrachtig en een teamspeler.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Je bent flexibel ingesteld, aangezien je werkplek afwisselend in Capelle a/d IJssel, bij
klanten, thuis, of gewoon waar je laptop staat, is.

Dit bieden we

Je krijgt een goed salaris en daarnaast hebben we uitgebreide secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenregeling. Maar laat dat niet je
motivatie zijn. We bieden je namelijk een unieke kans om jezelf verder te ontwikkelen.
Je gaat werken met specialisten op het gebied van creatie, design, front- en back-end
development, media en research. Jonge, gedreven mensen met wie je in wisselende
teams zult samenwerken en van wie je ontzettend veel kunt leren. En met professionele
opdrachtgevers die – net als jij – bedreven zijn in het communicatievak. En dat in een
omgeving waar het niet draait om waar of wanneer je werkt, maar om wat je bijdraagt
aan het succes voor onze opdrachtgevers. O, en hadden we al gezegd dat we een eigen
chef-kok in dienst hebben?

Dit zijn wij

Radancy Nederland is een full-service arbeidsmarktbureau gespecialiseerd in employer
branding en recruitment advertising. Maar op verjaardagen zeggen we gewoon ‘een
reclamebureau gespecialiseerd in personeelswerving’. We helpen toonaangevende
bedrijven en overheidsorganisaties in Nederland – onder meer Defensie, de
Belastingdienst, gemeente Rotterdam, Accenture en VodafoneZiggo – zich te
onderscheiden als werkgever en zo de juiste talenten voor de toekomst aan zich te
binden. Van Employer Value Proposition tot innovatief mediaplan, en van creatief concept
tot en met complete recruitmentsites gebouwd op ons Talent Acquisition Cloud-platform
of RudderCMS. Als marktleider in Nederland hebben we alle kennis en vakmanschap in
eigen huis. En als onderdeel van ons wereldwijd opererende merk kun je niet alleen op je
55 collega’s in Nederland rekenen, maar ook op de kennis, ervaring en support van zo’n
1.200 collega’s wereldwijd.

Meer weten?

Neem dan contact op met Maarten van Appel, Managing Director, via
maarten.vanappel@radancy.com.

Solliciteren kan via onderstaande button.

Radancy is an equal opportunity employer and welcomes all qualified applicants regardless of race, ethnicity, religion, gender, gender identity, sexual orientation, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law. We actively work to create an inclusive environment where all of our employees can thrive.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال